2019 gerangschikt
by damiaankortenhorst | created - 31 Dec 2019 | updated - 06 Jan 2020 | Publicalle 2019 films die ik dit jaar in de bios heb gezien of netflix ofzo
- Instant Watch Options
- Genres
- Movies or TV
- IMDb Rating
- In Theaters
- Release Year
- Keywords
1. Avengers: Endgame (2019)
PG-13 | 181 min | Action, Adventure, Drama
After the devastating events of Avengers: Infinity War (2018), the universe is in ruins. With the help of remaining allies, the Avengers assemble once more in order to reverse Thanos' actions and restore balance to the universe.
Directors: Anthony Russo, Joe Russo | Stars: Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth
Votes: 1,265,137 | Gross: $858.37M
ik heb nog nooit zo fucking hard gehuild bij een film, deze film raakte mij op plekken waarvan ik niet eens wist dat ze er waren. deze film heeft een paar van de coolste momenten van film die ik ooit gezien heb. ik heb deze film drie keer in de bios gezien en elke keer werd het gewoon beter terwijl ik bij de eerste keer al wist dat het mn favoriete film ooit was. het is gewoon zo speciaal hoe deze film zo fucking goed een saga van 22 films weet af te sluiten.
2. Parasite (2019)
R | 132 min | Drama, Thriller
Greed and class discrimination threaten the newly-formed symbiotic relationship between the wealthy Park family and the destitute Kim clan.
Director: Bong Joon Ho | Stars: Song Kang-ho, Lee Sun-kyun, Cho Yeo-jeong, Choi Woo-sik
Votes: 958,635 | Gross: $53.37M
dit is 100% kwalitatief de beste film van het jaar en waarschijnlijk van het decennium. deze film is zo perfect dat het gewoon gek is om naar te kijken. ik heb voor 2 dagen lang alleen maar aan deze film gedacht. het plot is zo creatief en nog nooit betreden en het vertelt zo veel over ongelijkheid en doet het echt op een perfecte manier. daarnaast is het ook echt enorm grappig en spannend en leuk what the fuck hoe maak je zoiets
3. Marriage Story (2019)
R | 137 min | Drama, Romance
Noah Baumbach's incisive and compassionate look at a marriage breaking up and a family staying together.
Director: Noah Baumbach | Stars: Adam Driver, Scarlett Johansson, Julia Greer, Azhy Robertson
Votes: 346,246 | Gross: $2.00M
ion even got shit to say deze film was zo pijnlijk en grappig en echt en zeker omdat ik ook als kind door een scheiding van mn ouders ben heen gegaan die echt heel erg overeenkwamen met de karakters uit deze film en dat maakt de film nog meer impactvol. het einde is zo ontzettend mooi, ik kon mn tranen gewoon niet inhouden.
4. Jojo Rabbit (2019)
PG-13 | 108 min | Comedy, Drama, War
A young German boy in the Hitler Youth whose hero and imaginary friend is the country's dictator is shocked to discover that his mother is hiding a Jewish girl in their home.
Director: Taika Waititi | Stars: Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie, Scarlett Johansson, Taika Waititi
Votes: 441,141 | Gross: $33.37M
het maakt me echt verdrietig dat critici zo stom naar deze film deden want in mijn mening is het echt een perfect verhaal over de invloed van propaganda en het nieuws op kleine kinderen. de film was ook gewoon zo fucking grappig en tegelijkertijd echt hartverscheurend.
5. Joker (I) (2019)
R | 122 min | Crime, Drama, Thriller
During the 1980s, a failed stand-up comedian is driven insane and turns to a life of crime and chaos in Gotham City while becoming an infamous psychopathic crime figure.
Director: Todd Phillips | Stars: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz, Frances Conroy
Votes: 1,487,661 | Gross: $335.45M
deze film is zo hard voor een comic book film, ik haat dat deze film me medelijden liet voelen voor zo een goor onderkruipsel maar toch gebeurde het en het laat gewoon zo goed zien wat voor gevaarlijke invloed beroemdheden op de kleine burgers die ook niet beter weten. het is een film die mensen die mensen aan het praten maakte en dat is wat het hoort te doen idk deze film was gewoon sick
6. Once Upon a Time... in Hollywood (2019)
R | 161 min | Comedy, Drama
A faded television actor and his stunt double strive to achieve fame and success in the final years of Hollywood's Golden Age in 1969 Los Angeles.
Director: Quentin Tarantino | Stars: Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Emile Hirsch
Votes: 847,340 | Gross: $142.50M
dude hoe kan je niet een fan zijn van deze film alles is gewoon zo fucking leuk, leonardo dicaprio geeft hier misschien wel mijn favo performance van het jaar. ALLES IS GEWOON ZO FUCKING LEUK AAAAAAA
7. Ford v Ferrari (2019)
PG-13 | 152 min | Action, Biography, Drama
American car designer Carroll Shelby and driver Ken Miles battle corporate interference and the laws of physics to build a revolutionary race car for Ford in order to defeat Ferrari at the 24 Hours of Le Mans in 1966.
Director: James Mangold | Stars: Matt Damon, Christian Bale, Jon Bernthal, Caitríona Balfe
Votes: 473,825 | Gross: $117.62M
ik moes een beetje huilen omdat de film gewoon zo goed weet je te laten geven om de karakters, christian bale, matt damon, noah jupe, caitriona balfe en de rest zijn gewoon zo fucking goed ik hou van alles waar deze film voor staat, ik kijk nooit race wedstrijden cuz ion care maar deze film liet zien dat het misschien toch wel de moeite waard is. het begin kon soms helaas een ietsiepietsie saai zijn maar dat is echt niks
8. Haunt (I) (2019)
R | 92 min | Horror, Thriller
On Halloween, a group of friends encounter an "extreme" haunted house that promises to feed on their darkest fears. The night turns deadly as they come to the horrifying realization that some nightmares are real.
Directors: Scott Beck, Bryan Woods | Stars: Katie Stevens, Will Brittain, Lauryn Alisa McClain, Andrew Lewis Caldwell
Votes: 37,574
wat een fucking gem, deze film is zo ontzettend spannend met een van de coolste eindes die ik het hele jaar heb gezien ik wou dat meer mensen erlangs konden kijken dat het plot basic is en meer waardering hadden voor het regisseerwerk
9. Knives Out (2019)
PG-13 | 130 min | Comedy, Crime, Drama
A detective investigates the death of the patriarch of an eccentric, combative family.
Director: Rian Johnson | Stars: Daniel Craig, Chris Evans, Ana de Armas, Jamie Lee Curtis
Votes: 773,421 | Gross: $165.36M
rian johnson is gewoon een fucking goede regisseur en schrijver en dat laat hij hier weer zien met een superspannende en enorm grappige whodunnit die durft te doen wat hij zelf wil en niet de normale stappen neemt die al honderd keer zijn genomen en het werkt gewoon perfect
10. Green Book (2018)
PG-13 | 130 min | Biography, Comedy, Drama
A working-class Italian-American bouncer becomes the driver for an African-American classical pianist on a tour of venues through the 1960s American South.
Director: Peter Farrelly | Stars: Viggo Mortensen, Mahershala Ali, Linda Cardellini, Sebastian Maniscalco
Votes: 571,462 | Gross: $85.08M
ik weet dat deze film uit 2018 komt maar ik zag m in de bios in 2019 door nederlandse release en dit is gewoon een near perfect verhaal over twee mensen die totaal anders zijn dan elkaar en een supermooie vriendschap vormen en een supermooie les over dat je niet dezelfde huidskleur hoeft te hebben om je 1 te voelen, erg emotioneel ook
11. The Irishman (2019)
R | 209 min | Biography, Crime, Drama
An illustration of Frank Sheeran's life, from W.W.II veteran to hit-man for the Bufalino crime family and his alleged assassination of his close friend Jimmy Hoffa.
Director: Martin Scorsese | Stars: Robert De Niro, Al Pacino, Joe Pesci, Harvey Keitel
Votes: 430,935 | Gross: $7.00M
supergoed gemaakte film met erg meeslepende karakters die een mooi verhaal vertelde over vriendschap en het gevaar van te veel zelfvertrouwen. al pacino en robert de niro geven twee van mijn favoriete performances van het jaar en de film voelt totaal niet te lang. het einde was ook echt hartverscheurend. het staat alleen niet hoger omdat ik niet super geinteresseerd ben in dit genre van misdaad.
12. Spider-Man: Far from Home (2019)
PG-13 | 129 min | Action, Adventure, Comedy
Following the events of Avengers: Endgame (2019), Spider-Man must step up to take on new threats in a world that has changed forever.
Director: Jon Watts | Stars: Tom Holland, Samuel L. Jackson, Jake Gyllenhaal, Marisa Tomei
Votes: 556,445 | Gross: $390.53M
ik hou van superhelden en deze film gaf me alles wat ik er van wilde, het was superleuk, mooie actie, grappige romances en mijn favoriete acteur als fucking coole villain en het einde was supersick
13. Booksmart (2019)
R | 102 min | Comedy
On the eve of their high-school graduation, two academic superstars and best friends realize they should have worked less and played more. Determined not to fall short of their peers, the girls try to cram four years of fun into one night.
Director: Olivia Wilde | Stars: Kaitlyn Dever, Beanie Feldstein, Jessica Williams, Jason Sudeikis
Votes: 131,037 | Gross: $22.68M
een van de grappigste films van 2019, super vermakelijk en hartverwarmend. helaas kon ik me niet heel erg met deze film identificeren omdat mijn schooltijd gewoon niet zo quirky was als deze amerikaanse school
14. Midsommar (2019)
R | 148 min | Drama, Horror, Mystery
A couple travels to Northern Europe to visit a rural hometown's fabled Swedish mid-summer festival. What begins as an idyllic retreat quickly devolves into an increasingly violent and bizarre competition at the hands of a pagan cult.
Director: Ari Aster | Stars: Florence Pugh, Jack Reynor, Vilhelm Blomgren, William Jackson Harper
Votes: 402,774 | Gross: $27.33M
een heel goed verhaal over een student die door gebeurtenissen in haar leven al haar familie en sociale steun kwijt is met een lege partner die niet weet wat ze met zichzelf moet en verlossing en familie vind in een afgelegen gemeenschap in zweden: gecamoufleerd in een heel gekke film die je kan laten denken dat alles waar je naar kijkt een vieze fetish freakshow horrorfilm is maar eigenlijk is het een supergoed verhaal
15. El Camino: A Breaking Bad Movie (2019)
TV-MA | 122 min | Action, Crime, Drama
Fugitive Jesse Pinkman runs from his captors, the law, and his past.
Director: Vince Gilligan | Stars: Aaron Paul, Jonathan Banks, Matt Jones, Charles Baker
Votes: 291,488
breaking bad is een van mijn favoriete series allertijden en deze film was eigenlijk gewoon alsof we 2 afleveringen extra kregen en alles werkte net zo goed als breaking bad zelf en het was gewoon fijn om zoiets te krijgen hoewel het soms een beetje inconsequential voelde
16. Toy Story 4 (2019)
G | 100 min | Animation, Adventure, Comedy
When a new toy called "Forky" joins Woody and the gang, a road trip alongside old and new friends reveals how big the world can be for a toy.
Director: Josh Cooley | Stars: Tom Hanks, Tim Allen, Annie Potts, Tony Hale
Votes: 280,223 | Gross: $434.04M
een fantastische kinderfilm die eigenlijk alles goed deed wat het kon en ik had een klein traantje op het einde maar ik ben ook jongvolwassen wat het een beetje moeilijk maakt te zeggen dat dit in mn top 10 staat omdat sommige dingen gewoon de kindachtig zijn voor mij
17. John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019)
R | 130 min | Action, Crime, Thriller
John Wick is on the run after killing a member of the international assassins' guild, and with a $14 million price tag on his head, he is the target of hit men and women everywhere.
Director: Chad Stahelski | Stars: Keanu Reeves, Halle Berry, Ian McShane, Laurence Fishburne
Votes: 425,575 | Gross: $171.02M
een van de meest vermakelijke films van 2019, erg goede actie en coole karakters maar helaas een beetje repetitive qua plot en actie-choreografie
18. Doctor Sleep (2019)
R | 152 min | Drama, Fantasy, Horror
Years following the events of The Shining (1980), a now-adult Dan Torrance must protect a young girl with similar powers from a cult known as The True Knot, who prey on children with powers to remain immortal.
Director: Mike Flanagan | Stars: Ewan McGregor, Rebecca Ferguson, Kyliegh Curran, Cliff Curtis
Votes: 218,386 | Gross: $31.58M
mcgregor en furgensen ofzo geven echt fucking goede perfomances ik kan niet wachten op hun nieuwe films en het script was best goed. de film zag er ook echt fantastisch uit en hoe ze de shine powers lieten zien was echt heel cool. het kind verveelde me helaas een beetje en het einde maakte een paar fouten hoewel het ook dingen erg goed deed
19. The Two Popes (2019)
PG-13 | 125 min | Biography, Comedy, Drama
Behind Vatican walls, the conservative Pope Benedict XVI and the liberal future Pope Francis must find common ground to forge a new path for the Catholic Church.
Director: Fernando Meirelles | Stars: Jonathan Pryce, Anthony Hopkins, Juan Minujín, Luis Gnecco
Votes: 132,939
twee fantastische performances vertellen een heel leerzaam verhaal over de overgang van paus benedictus naar paus franciscus, erg grappig ook. helaas is er een in mijn mening erg saai stuk wat te lang doorgaat net zoals de film
20. Glass (2019)
PG-13 | 129 min | Drama, Horror, Sci-Fi
Security guard David Dunn uses his supernatural abilities to track Kevin Wendell Crumb, a disturbed man who has twenty-four personalities.
Director: M. Night Shyamalan | Stars: James McAvoy, Bruce Willis, Samuel L. Jackson, Anya Taylor-Joy
Votes: 271,534 | Gross: $111.05M
de sfeer en het idee van deze film is zo fucking ruig, zoveel lef om zo'n erge dingen met je karakters te doen. de film zag er ook erg goed uit maar sommige interessante ideeen werden gewoon te weinig gebruikt
21. Cold Pursuit (2019)
R | 119 min | Action, Comedy, Crime
A grieving snowplow driver seeks out revenge against the drug dealers who killed his son.
Director: Hans Petter Moland | Stars: Liam Neeson, Laura Dern, Micheál Neeson, Michael Eklund
Votes: 78,044 | Gross: $32.14M
echt underrated, liam neeson is echt supercool en ook cool dat ze iets laten zien van de natives van amerika en de criminele kant ervan en de villain is echt hilarisch maar veel dingen gaan soms te snel
22. Shazam! (2019)
PG-13 | 132 min | Action, Adventure, Comedy
A newly fostered young boy in search of his mother instead finds unexpected super powers and soon gains a powerful enemy.
Director: David F. Sandberg | Stars: Zachary Levi, Mark Strong, Asher Angel, Jack Dylan Grazer
Votes: 384,824 | Gross: $140.37M
super vermakelijk en leuke karakters maar het is ook een beetje kinderachtig
23. Arctic (2018)
PG-13 | 98 min | Adventure, Drama
A man stranded in the Arctic after a plane crash must decide whether to remain in the relative safety of his makeshift camp or to embark on a deadly trek through the unknown.
Director: Joe Penna | Stars: Mads Mikkelsen, Maria Thelma Smáradóttir, Tintrinai Thikhasuk
Votes: 58,325 | Gross: $2.41M
heel mooi en spannend en zwaar maar heeft niet heel veel echt te vertellen
24. Star Wars: The Rise Of Skywalker (2019)
PG-13 | 141 min | Action, Adventure, Fantasy
The surviving Resistance faces the First Order once again in the conclusion of the Skywalker saga.
Director: J.J. Abrams | Stars: Daisy Ridley, John Boyega, Oscar Isaac, Adam Driver
Votes: 493,158 | Gross: $515.20M
heel goede momenten en kylo is zo fucking cool en heeft zo'n goede arc afronding en de film was super leuk en vaak erg grappig maar het echte plot is zo leeg soms en de film plukt gewoon plotlines uit het niets en maakt zoveel niet af
25. Ad Astra (2019)
PG-13 | 123 min | Adventure, Drama, Mystery
Astronaut Roy McBride undertakes a mission across an unforgiving solar system to uncover the truth about his missing father and his doomed expedition that now, 30 years later, threatens the universe.
Director: James Gray | Stars: Brad Pitt, Tommy Lee Jones, Ruth Negga, Donald Sutherland
Votes: 260,402 | Gross: $50.19M
ik respecteer heel erg wat james gray probeerde en hij heeft een erg visueel mooie en magische film gemaakt maar wat er in de film gebeurt is soms zo teleurstellend
26. Motherless Brooklyn (2019)
R | 144 min | Crime, Drama, Mystery
In 1950s New York, Lionel, a private detective with Tourette syndrome, sets out to uncover the mystery behind his mentor and only friend Frank's murder. Scouring the jazz clubs and slums of Brooklyn, he soon uncovers a web of secrets.
Director: Edward Norton | Stars: Edward Norton, Gugu Mbatha-Raw, Alec Baldwin, Willem Dafoe
Votes: 62,811
edward norton acteert echt super en de muziek en sfeer zijn erg goed maar behalve norton's karakter is de film erg vaag en soms best slaapverwekkend
27. Alita: Battle Angel (2019)
PG-13 | 122 min | Action, Adventure, Sci-Fi
A deactivated cyborg's revived, but can't remember anything of her past and goes on a quest to find out who she is.
Director: Robert Rodriguez | Stars: Rosa Salazar, Christoph Waltz, Jennifer Connelly, Mahershala Ali
Votes: 293,626 | Gross: $85.71M
alita is gewoon hot haha coole actie en beelden maar verhaal was erg leeg
28. Aquaman (2018)
PG-13 | 143 min | Action, Adventure, Fantasy
Arthur Curry, the human-born heir to the underwater kingdom of Atlantis, goes on a quest to prevent a war between the worlds of ocean and land.
Director: James Wan | Stars: Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe, Patrick Wilson
Votes: 520,587 | Gross: $335.06M
best wel vermakelijk en heel mooie shots maar echt best wel dom
29. Captain Marvel (2019)
PG-13 | 123 min | Action, Adventure, Sci-Fi
Carol Danvers becomes one of the universe's most powerful heroes when Earth is caught in the middle of a galactic war between two alien races.
Directors: Anna Boden, Ryan Fleck | Stars: Brie Larson, Samuel L. Jackson, Ben Mendelsohn, Jude Law
Votes: 610,543 | Gross: $426.83M
prima superhelden film maar niets wat me echt aanspreekt ik wou dat ze meer risico namen hoe cool zou een gay captain marvel zijn
30. The Mule (2018)
R | 116 min | Crime, Drama, Thriller
A ninety-year-old horticulturist and Korean War veteran turns drug mule for a Mexican cartel.
Director: Clint Eastwood | Stars: Clint Eastwood, Patrick L. Reyes, Cesar De León, Gustavo Muñoz
Votes: 152,465 | Gross: $103.80M
clint eastwood kan goed acteren en regisseren maar het is een bland en het voelt niet alsof het echt ergens naartoe ging
31. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019)
PG-13 | 137 min | Action, Adventure, Thriller
Lawman Luke Hobbs and outcast Deckard Shaw form an unlikely alliance when a cyber-genetically enhanced villain threatens the future of humanity.
Director: David Leitch | Stars: Dwayne Johnson, Jason Statham, Idris Elba, Vanessa Kirby
Votes: 235,833 | Gross: $173.96M
echt heel cringe vaak maar als je je brein uitzet is het erg vermakelijk
32. Jumanji: The Next Level (2019)
PG-13 | 123 min | Action, Adventure, Comedy
In Jumanji: The Next Level, the gang is back but the game has changed. As they return to rescue one of their own, the players will have to brave parts unknown from arid deserts to snowy mountains, to escape the world's most dangerous game.
Director: Jake Kasdan | Stars: Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart, Karen Gillan
Votes: 283,069 | Gross: $316.83M
heel erg vermakelijk met best grappige momenten en leuke actie maar het leek echt te veel op de vorige en er was te veel onnodig drama die niet echt tot iets uitliep en ook geen komedie toevoegde. daarnaast was er een teleurstellend tekort aan echte videogame verwijzingen
33. Angel Has Fallen (2019)
R | 121 min | Action, Thriller
Mike Banning is framed for the attempted assassination of the President and must evade his own agency and the FBI as he tries to uncover the real threat.
Director: Ric Roman Waugh | Stars: Gerard Butler, Frederick Schmidt, Danny Huston, Rocci Boy Williams
Votes: 110,571 | Gross: $69.03M
best vermakelijk met een erg leuke scene in het midden van de film maar er is nauwelijks een plot en ze proberen allemaal lege karakters betekenis te geven en de villain is fucking dom
34. The Informer (2019)
R | 113 min | Action, Crime, Drama
An ex-convict working undercover intentionally gets himself incarcerated again in order to infiltrate the mob at a maximum security prison.
Director: Andrea Di Stefano | Stars: Joel Kinnaman, Rosamund Pike, Common, Mateusz Kosciukiewicz
Votes: 42,065
de film had best goede ideeen en oke performances maar de bedoelingen van de personages waren iets te vaag en het script was best lelijk door een bizarre hoeveelheid f-woorden
35. Dark Phoenix (2019)
PG-13 | 113 min | Action, Adventure, Sci-Fi
Jean Grey begins to develop incredible powers that corrupt and turn her into a Dark Phoenix, causing the X-Men to have to decide if her life is worth more than all of humanity.
Director: Simon Kinberg | Stars: James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult
Votes: 204,894 | Gross: $65.85M
overdreven haat voor een oke film
36. Pokémon: Detective Pikachu (2019)
PG | 104 min | Action, Adventure, Comedy
In a world where people collect Pokémon to do battle, a boy comes across an intelligent talking Pikachu who seeks to be a detective.
Director: Rob Letterman | Stars: Ryan Reynolds, Justice Smith, Kathryn Newton, Bill Nighy
Votes: 182,519 | Gross: $144.11M
hoofdpersoon acteert zeer slecht maar de pokemon waren erg leuk
37. Terminator: Dark Fate (2019)
R | 128 min | Action, Adventure, Sci-Fi
An augmented human and Sarah Connor must stop an advanced liquid Terminator from hunting down a young girl, whose fate is critical to the human race.
Director: Tim Miller | Stars: Linda Hamilton, Arnold Schwarzenegger, Mackenzie Davis, Natalia Reyes
Votes: 193,108 | Gross: $62.25M
vermakelijke actie maar erg bland
38. Serenity (I) (2019)
R | 106 min | Drama, Mystery, Thriller
A fishing boat captain juggles facing his mysterious past and finding himself ensnared in a reality where nothing is what it seems.
Director: Steven Knight | Stars: Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Diane Lane, Jason Clarke
Votes: 45,389 | Gross: $8.55M
fucking rare plottwist en vrij matig script maar ik respecteer het lef
39. Hustlers (2019)
R | 110 min | Comedy, Crime, Drama
Inspired by the viral New York Magazine article, Hustlers follows a crew of savvy former strip club employees who band together to turn the tables on their Wall Street clients.
Director: Lorene Scafaria | Stars: Constance Wu, Jennifer Lopez, Julia Stiles, Mette Narrative
Votes: 107,576 | Gross: $104.96M
goede perfomances maar vaak saai en lame geregisseerd
40. Good Boys (2019)
R | 90 min | Adventure, Comedy
Three 6th-grade boys ditch school and embark on an epic journey while carrying accidentally stolen drugs, being hunted by teenage girls, and trying to make their way home in time for a long-awaited party.
Director: Gene Stupnitsky | Stars: Jacob Tremblay, Keith L. Williams, Brady Noon, Molly Gordon
Votes: 81,750 | Gross: $83.14M
soms grappig maar echt cringe
41. Maleficent: Mistress of Evil (2019)
PG | 119 min | Adventure, Family, Fantasy
Maleficent and her goddaughter Aurora begin to question the complex family ties that bind them as they are pulled in different directions by impending nuptials, unexpected allies, and dark new forces at play.
Director: Joachim Rønning | Stars: Angelina Jolie, Elle Fanning, Harris Dickinson, Michelle Pfeiffer
Votes: 118,776 | Gross: $113.93M
super oncreatief disney shit
42. Godzilla: King of the Monsters (2019)
PG-13 | 132 min | Action, Adventure, Fantasy
The crypto-zoological agency Monarch faces off against a battery of god-sized monsters, including the mighty Godzilla, who collides with Mothra, Rodan, and his ultimate nemesis, the three-headed King Ghidorah.
Director: Michael Dougherty | Stars: Kyle Chandler, Vera Farmiga, Millie Bobby Brown, Ken Watanabe
Votes: 206,829 | Gross: $110.50M
cash grab cgi bullshit
43. Gemini Man (2019)
PG-13 | 117 min | Action, Sci-Fi, Thriller
An over-the-hill hitman faces off against a younger clone of himself.
Director: Ang Lee | Stars: Will Smith, Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen, Benedict Wong
Votes: 122,153 | Gross: $48.55M
oke ideeen slechte uitvoering frustrerend
44. Men in Black: International (2019)
PG-13 | 114 min | Action, Adventure, Comedy
The MIB tackle a mole in their organization.
Director: F. Gary Gray | Stars: Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Kumail Nanjiani, Rebecca Ferguson
Votes: 146,978 | Gross: $80.00M
wat een kuteinde wtf
45. Escape Room (I) (2019)
PG-13 | 99 min | Action, Adventure, Horror
Six strangers find themselves in a maze of deadly mystery rooms and must use their wits to survive.
Director: Adam Robitel | Stars: Taylor Russell, Logan Miller, Jay Ellis, Tyler Labine
Votes: 141,775 | Gross: $57.01M
generic met kuteinde
46. Midway (2019)
PG-13 | 138 min | Action, Drama, History
The story of the Battle of Midway, told by the leaders and the sailors who fought it.
Director: Roland Emmerich | Stars: Ed Skrein, Patrick Wilson, Woody Harrelson, Luke Evans
Votes: 94,428 | Gross: $56.85M
emotieloze herhaling ugh
47. Hellboy (2019)
R | 120 min | Action, Adventure, Fantasy
Caught between the worlds of the supernatural and human, Hellboy battles an ancient sorceress bent on revenge.
Director: Neil Marshall | Stars: David Harbour, Milla Jovovich, Ian McShane, Sasha Lane
Votes: 98,685 | Gross: $21.90M
gadver
48. Downton Abbey (2019)
PG | 122 min | Drama, Romance
1927. The Crawleys prepare to host King George V and Queen Mary at Downton Abbey.
Director: Michael Engler | Stars: Stephen Campbell Moore, Michael Fox, Lesley Nicol, Sophie McShera
Votes: 63,352 | Gross: $96.85M
zzz...
49. Rambo: Last Blood (2019)
R | 89 min | Action, Crime, Thriller
Rambo must confront his past and unearth his ruthless combat skills to exact revenge in a final mission.
Director: Adrian Grunberg | Stars: Sylvester Stallone, Paz Vega, Sergio Peris-Mencheta, Adriana Barraza
Votes: 109,465 | Gross: $44.82M
garbage
50. It Chapter Two (2019)
R | 169 min | Drama, Fantasy, Horror
Twenty-seven years after their first encounter with the terrifying Pennywise, the Losers Club have grown up and moved away, until a devastating phone call brings them back.
Director: Andy Muschietti | Stars: Jessica Chastain, James McAvoy, Bill Hader, Isaiah Mustafa
Votes: 301,852 | Gross: $211.59M
luie kutfilm geen enkel karakter verandert deze film is op het creatieve spectrum zo slecht ik haat alles aan dit verhaal en de karakters dit soort mensen zouden nooit in hollywood mogen werken REEEE
51. Stuber (2019)
R | 93 min | Action, Comedy, Crime
A detective recruits his Uber driver into an unexpected night of adventure.
Director: Michael Dowse | Stars: Dave Bautista, Kumail Nanjiani, Mira Sorvino, Natalie Morales
Votes: 51,378 | Gross: $22.37M
fuck deze film
Tell Your Friends